سلامت صدا، انتخاب شما، تخصص ما

سلامت صدا

انتخاب شما

تخصص ما

دکتر نسیم احمدی دانش آموخته ی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقطع دکتری آسیب شناسی گفتار و صدا هستند. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان ، با بیش از ده سال سابقه در حیطه‌ی ارزیابی و درمان اختلالات صدا میباشند.
دکتر نسیم احمدی با سابقه ی تدریس کورس های متعددی از جمله ارزیابی و درمان اختلالات صدا در دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه علوم پزشکی ایران از متخصصین این حیطه در ایران هستند. دکتر نسیم احمدی، با به عهده داشتن نقش سوپروایزر در کلینیک های تخصصی صدا در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه علوم پزشکی ایران، علاوه بر تدریس، در بالین نیز در این عرصه مشغول به فعالیت بوده اند و به آموزش دانشجویان متعددی در این حیطه پرداخته اند. دکتر احمدی در زمینه ی تحقیق و پژوهش در حیطه ی صدا نیز پیشگام هستند و طرح های پژوهشی متعددی در این زمینه اجرا کرده اند، که نتایج آن در مجلات معتبر علمی به چاپ رسیده است. علاوه بر تحقیق و تربیت دانشجو، ترجمه ی چندین کتاب تخصصی در حیطه ی ارزیابی و درمان صوت و برگزاری کارگاه ها و سمینارهای تخصصی در این زمینه از دیگر فعالیت های دکتر نسیم احمدی است. از مهمترین ایده های ایشان راه اندازی مرکز وکولوژی ایران است که اولین تیم فوق تخصصی صدا در آن مشغول به ارائه ی خدمات هستند.