رزرو «جلسه درمانی حضوری» با آقای سلیمانی

باسلام و احترام

لطفا قبل از رزرو، قوانین را مطالعه بفرمایید:

۱- جلسه ای که قصد رزرو آن را دارید، به صورت حضوری و در این آدرس برگزار می‌شود:

 اتوبان رسالت (سلیمانی غرب به شرق)، ابتدای خیابان استاد حسن بنای جنوبی، پلاک ۴۱۱ (نبش طلوعی) طبقه دوم.

۲- اطلاعات وارد شده‌ شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس باید حقیقی و صحیح وارد شوند. در غیر این صورت فرآیند رزرو با مشکل مواجه شده و مسئولیت آن با شماست.

۳- پس از تکمیل مرحله‌ی نوبت گیری، در صورت درج ایمیل شخصی، ایمیلی از طرف سامانه برای شما ارسال می‌گردد که به معنای تایید فرآیند رزرو می‌باشد.در صورت عدم دریافت ایمیل در صندوق ورودی (inbox)  حتما آن را در بخش هرزنامه (spam) جستجو کنید.

۴- ساعت انتخابیِ شما در سیستم رزرو، زمانی است که می‌بایست درکلینیک حضور داشته باشید. توجه داشته باشید که بعضا به دلیل تاخیر در شروع جلسات قبلی و یا طولانی شدن جلسات احتمال تاخیر در آغاز جلسه وجود دارد.

۵ – برای دریافت خدمات درمانی بهتر در جلسه ی رزرو شده، عکس و فیلم حنجره ی خود را به همراه داشته باشید. از تاریخ عکسبرداری از حنجره نباید بیش از ۴ ماه گذشته باشد. در صورتی که چند عکس از گذشته دارید تمامی موارد را به همراه داشته باشید.

۶- توجه داشته باشید که زمان هر جلسه درمانی نیم ساعت است. در صورت تمایل به طولانی تر بودن جلسات می توانید برای رزرو ۲ جلسه به صورت مجزا اقدام کنید.

۷- برای جلوگیری از بی نظمی در برنامه درمانی درمانگر و سایر مراجعین، در موعد مقرر در کلینیک حاضر شوید  صورت تاخیر از طرف مراجعه‌کننده، مدت زمان تاخیر از سی دقیقه زمان جلسه درمانی وی کسر می شود.

۸- در صورت تمایل به لغو جلسه درمانی رزرو شده، باید ۲ روز قبل از زمان جلسه به شماره ٠٩٣٣٢۵۴۵۵٠۶ پیامک دهید تا مبلغ پرداختی شما عودت داده شود؛ در غیر این صورت، مبلغ پراختی شما عودت داده نخواهد شد.