رزرو جلسه درمانی آنلاین با دکتر نسیم احمدی

باسلام و احترام

لطفا قبل از رزرو، قوانین را مطالعه بفرمایید:

۱- جلسه ای که قصد رزرو آن را دارید، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

۲- اطلاعات واردشده‌ شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس باید حقیقی و صحیح وارد شوند. در غیر این صورت فرآیند رزرو با مشکل مواجه شده و مسئولیت آن با شماست.

۳- پس از تکمیل مرحله‌ی نوبت گیری، ایمیلی از طرف سامانه به جنابعالی ارسال می‌گردد که به معنای تایید فرآیند رزرو می‌باشد.
(در صورت عدم دریافت ایمیل در صندوق ورودی (inbox)  حتما آن را در بخش هرزنامه (spam) جستجو کنید).

۴- جلسه درمانی در نرم افزار اسکایپ برگزار می‌شود، لذا باید نرم افزار اسکایپ را روی موبایل یا لب تاپ خود نصب کنید.

۵- ساعت انتخابیِ شما در سیستم رزرو، زمانی است که می‌بایست در نرم افزار اسکایپ، آنلاین باشید. توجه داشته باشید که بعضا به دلیل بروز اختلال در برقراری ارتباط اینترنتی، در شروع جلسه، تاخیر ایجاد شده، لذا امکان تاخیر در آغاز جلسه ی مراجعه‌کنندگان بعدی نیز محتمل است. بنابراین به موقع آنلاین باشید و پیامی برای آی دی اسکایپ خانم دکتر که توسط منشی در اختیار شما قرار گرفته است ارسال فرمایید؛ ولی برای شروع جلسه خود، صبور باشید تا خانم دکتر با شما تماس تصویری برقرار کنند. در صورتی که انتظار بیش از ده دقیقه طول کشید به شماره ی ٠٩٣٣٢۵۴۵۵٠۶ پیام دهید.

۶- برای دریافت خدمات درمانی بهتر در جلسه ی رزرو شده، عکس و فیلم حنجره ی خود را قبل از شروع جلسه برای خانم دکتر در اسکایپ ارسال کنید. از تاریخ عکسبرداری از حنجره نباید بیش از ۴ ماه گذشته باشد. در صورتی که چند عکس از گذشته دارید تمامی موارد را با ذکر تاریخ ارسال فرمایید.

۷- توجه داشته باشید که زمان هر جلسه درمانی نیم ساعت است. در صورت تمایل به طولانی تر بودن جلسات می توانید برای رزرو ۲ جلسه به صورت مجزا اقدام کنید.

۸- برای جلوگیری از بی نظمی در برنامه درمانی درمانگر و سایر مراجعین، در صورت تاخیر از طرف مراجعه‌کننده، مدت زمان تاخیر از سی دقیقه زمان جلسه درمانی وی کسر می شود.

۹- در صورت تمایل به لغو جلسه درمانی رزرو شده، باید ۲ روز قبل از زمان جلسه به شماره ٠٩٣٣٢۵۴۵۵٠۶ پیامک دهید تا مبلغ پرداختی شما عودت داده شود؛ در غیر این صورت، مبلغ پراختی شما عودت داده نخواهد شد.